zondag 16 juni 2019

Baby Girl

Hallo allemaal,

Wat hou ik er toch van om baby/geboortekaartjes te maken. Het vintage Baby Girl papier is dan ook 1 van mijn favorieten op dit moment. Door de bijpassende plaatjes en labelsvellen past alles perfect bij elkaar.



Ik heb de boekenmal van Dutch Doobadoo als basis gebruikt.
Verder wit cardstock en wat smal ribkarton.


De bloem en blaadjes heb ik uit het roze dessinpapier en ribkarton gestanst.




Het woord 'Baby' komt uit de blauwe hartjesmal en de banners uit de set Labels & Tags van Noor!
Deze heb ik ook uitgestanst uit ribbelkarton.



 

Ook de parelrand en de mooie kanten doilie heb ik uit wit cardstock gestanst, net als de kleine labeltjes die achter het plaatje gestoken zijn.


Wat een superschattig kaartje is het geworden he?


zondag 9 juni 2019

Paarse kaart!

Hallo blogvriendjes en -vriendinnetjes,

Wat is paars toch een leuke kleur om kaartjes mee te maken.
Het Lavender Garden blok was dan ook 1 van mijn favorieten.



Ook heb ik mijn wat oudere stansje van het bosje lavendel er weer eens bijgepakt.


Achter het plaatje heb ik 2 ticketjes en een dia/filmframe geplakt.




Voor mijn doen een 'simpel en rustig' kaartje maar dat mag met dit papier en deze kleuren.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?



vrijdag 7 juni 2019
zondag 2 juni 2019

18 jaar

Hallo allemaal,

Mijn jongste dochter is 9 mei 18 geworden en voor haar heb ik deze kaart gemaakt!
Natuurlijk weer met de nodige 'Noortjes'!


Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is eigenlijk het paas-papier, maar ook prima geschikt voor andere kaartjes.

De bloemen heb ik gemaakt uit het gestippelde dessinpapier, de takjes erbij komen uit een andere set. Deze sets zijn prima te combineren zoals je ziet.




Onder het plaatje 1 van de nieuwe mooie blauwe mallen, en aan de zijkant 2 labels/tags gemaakt met het scrapstencil, Tags & Labels van Noor!





Ook heb ik de One of a kind, Number Labels en mooie blauwe randstans gebruikt.


De kaartvorm heb ik gemaakt met een Dutch Doobadoo Cardshape mal.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag!




zondag 26 mei 2019

Verjaardagskaart voor een man


Hallo allemaal,

Voor een goede vriend van me die 5 mei, Bevrijdingsdag, 53 geworden is, heb ik deze stoere mannenkaart gemaakt.


Ik heb het papier en de labelset uit de "Happy Travel" serie gebruikt. Erg gaaf om stoerdere kaarten te maken.


Ook heb ik weer een label gemaakt met het scrapstencil "Tags & Labels" van Noor!Design.
Dat is echt een basisstencil die je gewoon moet hebben. Je kan er 16 verschillende tags & labels mee maken.




Zijn leeftijd heb ik gemaakt met de stansjes uit de set One of a Kind, Numbers.Ook heb ik nog een randje gebruikt, dit is 1 van de nieuwe blauwe mallen van Noor!Design.




Kaartje heb ik verder aangekleed met wat ribkarton, bruine inkt, sisal, crackle paint en champagnekleurige glitterlijm.

Ben erg benieuwd wat jullie van deze kaart vinden?!
En belangrijker nog, wat de ontvanger van deze kaart vindt...

Fijne dag allemaal!!!



zondag 19 mei 2019

Noah 13 jaar!

Hallo allemaal,

Voor mijn nichtje Noah, die op Koningsdag 13 jaar geworden is, heb ik deze vrolijke kaart gemaakt met het papier "Lovely Aquarels" van Noor!Design.


Het stempelafdrukje heb ik met versamark gestempeld en bewerkt met witte embossingpoeder.
De tekst Noah en Jaar heb ik met het Alphabet Punchboard gemaakt. De cijfers 13 met stansjes uit de set One of a Kind, Number Labels waar ik het bovenkantje met de gaatjes van heb afgeknipt.




Bloemetjes en vlindertjes zijn gemaakt met de setjes Flowers en Butterflies uit de Little Happiness serie van Noor!Design. Echte musthaves als je het mij vraagt.




Verder heb ik uit het nieuwe setje Crafty Cocktail, Tickets 2 ticketjes uitgestanst en achter het plaatje gestoken. De mooie randborder is 1 van de nieuwste borders uit de blauwe lijn van Noor!
. Deze is ook weer zo prachtig.


 

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?

Fijne dag toegewenst!