woensdag 17 februari 2010

Easelkaart en zeepkettingen!

Mijn eerste easelkaart gemaakt!


Hoe vinden jullie hem?

En gisteravond nog een paar zeepkettingen gemaakt. Erg leuk om in de badkamer, toilet of slaapkamer op te hangen. Ruikt erg lekker. De bruin/zwarte zeepjes ruiken naar musk. De lichtblauwe naar lotusbloemen (lekker fris!) en de rode zeepjes ruiken naar kers (zoete geur).


De zeepjes aan de kettingen heb ik ook zelf gemaakt van marseillezeep (alleen de paarse zijn gekocht). Verder heb ik voor deze hangers fimokralen gebruikt en wat kunststofkralen.

Groetjes,
Katja

12 reacties:

  1. Wat gaaf die kaart, leuk is dat om te doen he! heb gister ook mijn eerste gemaakt :)
    en wat mooi die zeepkettinkjes zeg, vooral die blauwe vind ik erg leuk!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die ruikt ook heerlijk. Lekker fris. Ik verkoop de zwart/bruine en blauwe het meest ivm de geur. De paarse meer voor de kleur.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal weer prachtig uit Katja!! Jammer dat er geen geur op de computer zit..hihi..
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Katja, wat een werk zit erin!!!
    En de zeepjes....ik kan ze bijna ruiken!! ;-)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht al.....wat ruikt er toch zo lekker hi,hi, Och geweldig mooi hier, heb alles bewonerd. En ja de zeep kettingen zijn wel heel erg fraai. Fijne dag verder en bedankt voor je gezellige berichtje op mijn blog....leuk!

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave kaart en mooie kettingen ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart en wat jammer dat ik de zeepjes niet kan ruiken LOL!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je 1e easelkaartje prachtig!
    Mooie kleuren en details! En ook je zeepkettingen zijn super mooi, ze zullen wel lekker ruiken.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk je easelkaart,pas maar op je raakt eraan verslaafd.

    de zeepkettingen zijn echt heel origineel,vooral de afwisseling erin.
    Jammer dat we nog niet kunnen ruiken via de p.c. hi.hi.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart meis en ook de kettingen zijn prachtig! Ook nog heeeeeeeel erg bedankt voor de award, heb hem inderdaad al gehad maar, vind het natuurlijk wel super lief dat ik hem heb mogen ontvangen van je! door tijd gebrek is het lastig om zulke dingen bij te houden, maar wil dat je weet dat ik het erg waardeer!!!

    liefs en geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen