vrijdag 26 maart 2010

Lekker geknutseld!

Deze lieve kaart is gemaakt met een digistamp van Sliekje, Valentijn Puppy. Is het geen schatje?

Deze 2 kaartjes heb ik gemaakt dmv sketches. Dat is normaal niet zo mijn ding maar aangezien ik voor het Design Team van digi doodle shops best ook af en toe met sketches moet werken dacht ik eens wat te oefenen.

Dus alle op- of aanmerkingen zijn welkom!

Vanavond gezellig met een vriendin naar Guus Meeuwis.
Ik wens jullie alvast een heel gezellig weekend.

Groetjes,
Katja

6 reacties:

  1. Ik vind je kaartjes erg leuk geworden hoor!
    Veel plezier bij Guus!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your cards so very much.... your coloring is sooooo good and I love how you use the embellishments.

    Harriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes!!
    Die swirl op de laatste kaart, is die van marianne design??
    Heel veel plezier bij Guus!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes stuk voor stuk.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your cards are just amazing and it is wonderful that you are working with sketches. I never did them either until I was picked as a DT for a sketch blog now I love them. Great work.

    BeantwoordenVerwijderen