vrijdag 27 augustus 2010

Willen jullie op mijn foto stemmen?/Please vote for my picture?!!!

Als je op deze link klikt Foto van Sky op het strand! dan kan je op mijn foto stemmen. (liefst 5 sterren/stemmen) Ik sta momenteel op de tweede plaats maar ik wil natuurlijk eerste worden!!!

Het kan zijn dat de foto niet goed word weergegeven maar het gaat om deze foto:

Alvast bedankt voor jullie stem!!

Groetjes,
Katja

_____________________________

Hello everybody,

I'm playing along with a photocontest and this is the link picture of puppy Sky on the beach
you can give 5 stars and must enter your emailadress.
I'm on the second place now and i like to win...Ofcourse!!!

Thank you for voting!!!

Greetings,
Katja

5 reacties:

  1. ik heb gestemt hoor
    hopelijk ga je winnen

    grt Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje! Ik ga zo stemmen hoor!
    Gaat het goed met Sky?
    groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg!
    Ik heb even gestemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhh you adorable title thing :o)
    I want to hug you !!!
    Hugs Jóna

    BeantwoordenVerwijderen