zaterdag 1 november 2014

Lovely Christmas met Christmas Bella

Vandaag heb ik een kerstkaartje gemaakt met de stempel Christmas Bella van The Paper Nest Dolls, in combinatie met de nieuwe kerst serie van Studio Light, Lovely Christmas.
 
 
 De vorm van de kaart is gemaakt d.m.v. een shape art mal van Dutch Doobadoo.
Als basis kraft cardstock in combinatie met BASISLC 180, 181, 182 & 183. En de 'knoopjes' en rendiertjes zijn uit het vel EASYLC445.
 


 Tekst is ook van Dutch Doobadoo.
Verder heb ik nog wat stansjes gebruikt van Noor!Design (Doilie), grote kerstbloem is van Memory Box, takjes zijn Lea'bilities en de kleine bloemetjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen.
 
Verder heb ik nog een kantje, buckle, brad, mini paperclip (Tim Holtz) en plakparels gebruikt.
Randjes zijn weer beinkt met Walnut Stain van Distress.
 
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden?!
 
Groetjes, Katja

 
 

2 reacties:

  1. een mooie en lief kaartje werd het met vele mooie details
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een super mooie kaart ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen