dinsdag 22 maart 2016

Jarig

Hallo blogvolgers,

Wat een gave paperpads heeft Studio Light weer uitgebracht. Ik ben er echt weg van.
Deze heeft wat jeans, kant, jute, stofjes motieven. Gaaf toch?


Het plaatje komt uit de Love & Home serie.
De tekststempel is uit een stempelsetje uit de La Provence serie. Zo zie je maar dat je allerlei series met elkaar kan gebruiken. 

Gebruikte Studio Light materialen:


De leuke chipboard vogeltjes zijn van Aurelie en het hoekje en randje met blaadjes zijn mijn eigen ontwerp van Rive-Creatief en deze heten Katzz set hoek en rand!

Ik heb als basis kraft cardstock gebruikt en daar ook alle dessinpapiertjes mee gemat. Alle papiertjes heb ik ook voorzien van een stiksteekje met mijn mini naaimachine.
Alle randjes ook beinkt met bruine distress inkt.

Verder heb ik aan stansjes nog gebruikt:
Label Marianne Design - CR1352
Cirkels Joy!Crafts - 6002/0401 & 6002/0402
Ronde stans Noor! Design - 6002/0379

Laten jullie een berichtje voor me achter zodat ik weet wat jullie van mijn kaartje vinden? 

1 reacties: