donderdag 11 augustus 2016

New Home

Hallo allemaal,

Zo midden in de zomer een lekker zomers kaartje.
De basis ia gemaakt van wit kraft papier van Joy!Crafts, daarop heb ik het Pretty Papers Bloc, Peach & Mint. De labels die ik er tussen heb gestoken zijn ook van Joy!Crafts.


Het plaatje komt uit een easyvel van Studio Light.
De tekstjes en de tickets zijn van Joy!Crafts en gestempeld met Versa Magic, Pink Petunia.


Alle randjes van alle papiertjes en stansjes heb ik beinkt met Paper Soft Color - Walnut Brown.
De bloemen zijn gemaakt met stansjes van Creative Expressions, Exquisit Poppy. Takjes eronder heten Berry Sprig.

Stans onder het plaatje is van Noor!Design, net zoals de Viewmaster

Verder heb ik mijn kaart nog wat aangekleed met kleine knoopjes, kant, en bakerstwine.

Laat me even weten wat jullie vinden van mijn kaart?!


0 reacties:

Een reactie posten