woensdag 11 januari 2017

You're Lovely

Hallo allemaal,

Wat zijn de nieuwe stempels van Studio Light uit de Veer & Moon serie geweldig mooi.
Ik ben niet echt een stempelaar maar deze stempels vind ik echt super.


Ik heb ze gecombineerd met de nieuwe Basic Stamps achtergrondjes.

Als eerste heb ik de tulp gestempeld met zwarte inkt, deze even gemaskt en daarna de achtergond met de stipjes met Versamagic gestempeld en ook de druppels en de kleine tekst in dezelfde kleur.
Even laten drogen.
Daarna de grote tekst en de andere achtergrond met swirls gestempeld met versamark en bewerkt met goudkleurig embossingpoeder. 

Ik heb het uitgesneden, gemat op zwart cardstock en daarna op een dubbele kraft kaart geplakt.

Gebruikte Studio Light materialen:
STAMPSL163
STAMPSL165

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


6 reacties:

  1. Beautiful card. Love the stamp.
    Have a lovely day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'T is wel een super mooi kaartje geworden.
    Het stempelen gaat je goed af.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Like it. I love stamping cards. Your´s is fabulous.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en nu schiet me opeens te binnen...dat ik nergens een bericht kan vinden met de winnaar. Wie heeft de stempel gewonnen Katja?

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo raar. Ik heb op mijn blog een winnaar gekozen en een reactie op haar reactie geplaatst dat ze me een mailtje moest sturen. Maar nog steeds niks ontvangen. En nu zoek ik het hele bericht en is het weg. Ik ga even kijken of ik nog iets terug kan vinden hoor.
      Sorry voor het ongemak!

      Groetjes,
      Katja

      Verwijderen