maandag 17 april 2017

Fleshanger voor mama

 Hallo allemaal,

Ik heb deze fleshanger gemaakt om aan een fles wijn te hangen ipv een kaartje voor moederdag.

De fleshanger is een mal van Dutch Doobadoo welke ik op kraft heb uitgesneden.
Papier is uit het 30x30 paperpad Summer Loving van FabScraps.


Het gebruikte plaatje komt uit de set Seaside Greetings van Noor!Design.
Het blauwe metallic papier de bloemen, de tekststempel en de ronde stans zijn van Joy!Crafts.
De Swirls is van Creative Expressions.


Hieronder zie je hoe de hanger om de hals van de fles hangt.


Boodschappenlijstje Kippers:


4 reacties:

  1. This is adorable. Love the cute image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige flessenhanger!
    Zal moeders blij mee zijn:) en met de inhoud ook.
    Leuke details!
    Groetjes en fijne dag verder Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag net dat je 350 volgers bereikt hebt.
    Is de candy er al uit?
    Ik ben een paar dagen niet op het blog geweest, misshien heb ik he gemist!Sorry voor het vragen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de 350 volgers! Ik heb nog een lange weg te gaan wil ik die ook hebben ;-) hahaha
    Je fleslabel is prachtig!

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen