maandag 15 mei 2017

Een nieuw leven!

Onder het motto "In mei leggen alle vogels een ei" heb ik deze geboortekaart/kadootje gemaakt.


De basis is gemaakt met een card shape van Dutch Doobadoo van witte cardstock en de randjes weer bruin gemaakt met Paper Soft Color, Walnut Brown.



Ik heb er een lief klein wit broekje in gedaan zodat deze kaart gelijk een kado-verpakking is.


De letters van de naam en de stans rond het babyplaatje zijn allebei van Studio Light en uitgestanst uit papier uit één van de paperpads van de Celebrate Spring lijn.


Knoopjes, vlinder, tag, roos en tag komen allemaal uit easyvellen uit dezelfde lijn.

Hoop dat jullie mijn idee leuk vinden!?

Kippers Boodschappenlijstje:


2 reacties:

  1. Wow, this is so pretty and sweet! I love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik betrap me er nu op, dat ik gewoon met open mond jouw creatie zit te bewonderen.
    Wauw!!! Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen