maandag 14 augustus 2017

Merry Christmas with Fox

Goedemorgen allemaal!

Ik heb deze kerstkaart gemaakt met de Woodland Winter serie van Studio Light.


De kaartvorm heb ik gemaakt met STENCILWW51. 


Deze set bestaat uit 3 kaartvormstansen.
De grootste heb ik niet gebruikt, de één na grootste heb ik uit brons glitterkarton gestanst, de kleinste uit groen dessinpapier.


Ik heb een 3D-plaatje gebruikt en deze met 3D kit opgeplakt.
Ik heb de postzegel uit STENCILSL26 gebruikt en daar een tekst opgestempeld uit de set STAMPSL156.


Ik heb op de randjes van de kaart Eis Effekt gesmeerd van Viva Decor, als je dit laat drogen krijg je een leuk ijsrandje op je kaart! Geeft een leuk winters effect!

Gebruikte Studio Light materialen:
STENCILWW51
STENCILSL26
STENCILFF15
BASICSDC05
STAMPSL156
EASYWW578
BASISWW240
BASISWW241
BASISWW242
BASISWW243

Hoe vinden jullie mijn kerstkaartje?



6 reacties:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Katja

    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is dit Katja, wat heb je dit mooi opgebouwd met deze prachtige serie. Die komt zeker bovenaan mijn verlanglijstje want alleen de kleuren al.....die zijn zo mooi en natuurlijk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en ik denk ik vraag het hier nog maar een keer. Zou je willen reageren op de vragen van mensen wie je candy heeft gewonnen? Zou wel zo sportief zijn om daarom te reageren.

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft er al opgestaan hoor. Even terugscrollen dan kom je het vanzelf tegen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen