vrijdag 15 december 2017

Mijn laatste blogpost voor Studio Light

Goedemorgen allemaal!

Vandaag laat ik jullie een MDF boekje zien met de Romantic Botanic-lijn.

Dit is tevens mijn laatste blogpost voor Studio Light. Na ruim 3,5 jaar in het designteam te hebben gezeten en met veel plezier met alle materialen te hebben gewerkt heb ik besloten te stoppen met mijn werkzaamheden voor Studio Light en andere uitdagingen aan te gaan in hobby-land.

De basis is een MDF-journal uit de nieuwe Mixed Media-lijn.


Ik ben begonnen met alle delen te beplakken met papier uit de Romantic Botanic-lijn en daarna heb ik alle randjes met gesso wit gemaakt.


Daarna ben ik bladzijde voor bladzijde met de stempels aan de slag gegaan.
Hieronder heb ik bijvoorbeeld deze stempels gebruikt.




Ook heb ik wat plaatjes uit de easyvellen toegevoegd, maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om foto's erin te verwerken.


Op de foto's kun je zien dat ik veel randjes heb gebruikt en de achtergrondstempels, allemaal met zwarte inkt.





Op de achterkant heb ik ook nog een randje gestempeld. En gebruik gemaakt van nog een andere achtergrondstempel.



Ik heb alle delen aan elkaar gebonden met satijnlintjes en daar weer andere lintjes en touwtjes aangeknoopt.



 Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van mijn boekje/journal.
Vind het zelf erg leuk om papier en Mixed Media produkten samen te gebruiken.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!!!

Ik wil hierbij Sander, Karin en alle DT-leden waar ik in deze 3,5 jaar mee heb mogen werken bedanken voor de creativiteit en gezelligheid. Ik kom jullie vast nog wel eens tegen op social media , beurzen of in real-life. Het ga jullie goed! xxx

1 reacties: