zondag 27 mei 2018

Boekje in een boekje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een boekje in boekje zien wat ik gemaakt heb met het vrolijke papier Rainy Days van Noor!Design.


De kaft heb ik gemaakt van chipboard en grijs boekbinderslinnen en beplakt met dessinpapier.
Daar heb ik met zwart cardstock een soort doosje ingemaakt waar dan weer een ander albumpje inkan.


Het albumpje binnenin heeft een basis van zwart cardstock en de leuke papiertjes uit het paperbloc van Noor!


Ook heb ik nog met zwart cardstock wat randjes en hoekjes uitgestanst. De rug van het boekje heb ik versiert met wat lintjes en kantjes in bijpassende kleurtjes.






Het boekje heeft plaats voor heel wat foto's en heeft ook verschillende flapjes en mapjes.



In de mapjes zitten 'tags' en kaartjes waar ook nog een foto of tekst op kan.






Op de tags heb ik de prachtige randstans gebruikt en een leuk bijpassend kantje.
Door het oog van de tags nog een lintje met stukje zwart touw.


Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd om ook eens zo'n albumpje te maken!

Fijne dag allemaal!





0 reacties:

Een reactie posten