zondag 8 juli 2018

6 jaar!!!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie dit lieve meisjeskaartje, gemaakt met papier uit de Prima Ballerina set van Noor!Design en de kaartvorm is van Dutch Doobadoo.




Ik heb de vlinder- en randstans uit wit cardstock gestanst en allebei wat ingekort, de bloemen uit het roze dessinpapier en kleinere bloemetjes uit groen gestanst als hart van de bloem. Daar doorheen nog een brad gestoken.
  

Het labeltje met 6 heb ik bewerkt met wat Glossy Accents en een stukje hobbytouw erdoor.
Onder de bloemen, uit kraft cardstock gestanst, de varens en nog 2 chipboardblaadjes welke ik bewerkt heb met embossingpoeder. Net als de 2 puzzelstukjes.




 



De stempel heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers, was lang geleden dat ik had ingekleurd maar vind haar wel goed gelukt.



Op het laatst heb ik nog wat witte Gesso op de randjes van mijn kaartje gesmeerd.

Ben benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden?!







2 reacties: