zondag 12 augustus 2018

New Home

Hallo Blogvolger,

Ik heb weer eens een projectje uit een ouder Noor! Magazine gemaakt.
Ik heb de basis en voorkant van dit boekje al klaar, de rest vul ik later met foto's.


Ik heb het boekje uit 1 vel cardstock gemaakt, dit was een workshopje van Janet Blaauw.
Natuurlijk heb ik een hoop Noor! stansjes gebruikt en ook het nieuwe dessinpapier.





Het papier is uit de set 'Sailing Home' wat eigenlijk een strand/maritiem thema heeft maar ook prima te gebruiken voor bijv. herenkaarten en albumpjes.





Alle randjes van de dessinpapiertjes zijn bewerkt met bruine inkt zodat alles net mooier bij elkaar past qua kleur. Tekst is gemaakt met het Alphabet Punch Board.


Gebruik een tag, wat lintjes, kantjes en touwtjes en een plaksteentje om het geheel af te maken.
Zijn de nieuwe bloemen niet supergaaf???




Zelf ben ik gek van het 'kanten' randje, deze heb ik in wit uitgestanst en een vintage look gegeven met de bruine distress inkt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit albumpje.
Hele fijne dag nog verder.




1 reacties:

  1. het is een heel leuk boekje wat je gemaakt heb Katja..en ook de binnenkant zal vast heel leuk worden...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen