donderdag 28 augustus 2014

Meisje met meloen

 

 
De basis van dit lieve kaartje is van kraft cardstock, het dessinpapier is van het paperpad PPSL05.
Afdrukje is een digitale stempel van Mo's Digital Pencil en heet Watermelon Girl.
 
 
Ik heb haar ingekleurd met Copic markers.
Bloemen heb ik ook gemaakt met het dessinpapier en bewerkt met inkt en glitters.



 Alle randjes heb ik bewerkt met de distresser
 en beinkt met walnut stain distress inkt. Ook heb ik mijn Janome Mini naaimachine gebruikt voor de stikrandjes.
 



 


3 reacties:

  1. Het is weer een super kaartje, de kleuren ook zo mooi gecombineerd,
    lieve stempel, ja heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Katje,
    Schitterend kaartje weer ! Wat een kleurenpracht en hele leuke details ! TOP !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen