woensdag 22 oktober 2014

Garden Avery


Voor dit kaartje heb ik de leuke nieuwe stempel Garden Avery gebruikt van de Paper Nest Dolls.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light, My Botanic Garden.
 
 
Het vogelhuisje, de vlindertjes en de ornamentjes in chipboard zijn van Rive-Creatief.
Ik heb Avery ingekleurd met mijn Copic Markers.
Bloem is gemaakt met een stans van Lala-land Crafts. Randstans en label zijn van Noor! Design. Verder nog een stans gebruikt van MFT Die namics, Notepad.
Ik heb alle randjes beinkt met walnut stain distress inkt, en sommige stukjes met gesso en stickles.
Ook heb ik weer de randjes van mijn dessinpapier gestikt met de naaimachine zoals jullie ondertussen van me gewend zijn.
 
Hoe vinden jullie deze kaart? Is de stempel niet super in combinatie met het papier van Studio Light - My Botanic Garden?


2 reacties:

  1. AWE this is sooo very pretty!!! Great work doll!!!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoii Katja,

    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt,
    wat een leuke stempel ook ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen