maandag 2 maart 2015

Mjammie Macarons...

Hallo allemaal,
 
Ik ben aan de slag gegaan met 1 van de nieuwe paperpads van Studio Light. PPSL16.
Plaatje wat ik erbij heb gebruikt is ook uit een vel van Studio Light. STAPSL1289.
Past qua kleur perfect bij elkaar.
 
 
Als basis van de kaart heb ik kraft cardstock gebruikt en om te matten ook nog creme kleurig  cardstock.

 
Hart en label zijn allebei stansjes Noor!Design. Op het label de bijpassende streepjescode stempel gebruikt met de tekst 100% LOVE.
De roosjesrand is ook van Noor!Design en heb ik eerst met kraft uitgestanst en daarna met rood dessinpapier. Daar heb ik de roosjes van losgeknipt en op de kraftrand geplakt.
 
 
Hartjes zijn van chipboard en vlindertjes van houtboard. Allebei van Rive-Creatief.
 

1 reacties:


  1. Super gaaaffff kaartje is dit ook weer ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen