woensdag 29 april 2015

Creative with Chalk - Memo Blokje

Goedemorgen allemaal!

Op de designteam dag van Studio Light hebben we allemaal de nieuwe Creative with Chalk-lijn meegekregen en daar ben ik toen gelijk mee aan de slag gegaan.


Ik heb er dit memo blokje mee gemaakt.
Het blokje is gewoon van de Action. Je haalt de voorflap er voorzichtig af.
Dan maak je van cardstock een nieuwe flap die je dan daarna gaat pimpen.


Studio Light producten die ik gebruikt heb zijn:

Wat zo makkelijk en gaaf is is dat ik de uni vellen uit de Shabby Chic lijn hier ook prima voor kan gebruiken. Ze hebben bij Studio Light 20 uni vellen en die zijn dubbelzijdig. Dat betekend dus 40 kleuren. Echt een must-have aanvulling bij je Studio Light papier!


Verder heb ik nog zwart cardstock, vintage border van Noor!Design (6002/0366) en distress ink (Walnut Stain) gebruikt.

Zo heb je een leuk klein kadootje om weg te geven.


Kijk ook even op het Studio Light blog wat de andere DT-leden hebben gemaakt! Om de maand gaan wij als team een item uitlichten en dat noemen we de StudioSPOTLight....



2 reacties:

  1. Prachtig weer Katja ... wat een leuk ideetje om een boekje op te pimpen ... Prachtig papier !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zier er wel ff super gaaf uit zeg. Helemaal leuk!!
    En ook wel een tikkie stoer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen