maandag 13 juli 2015

Pocket Letters

Goedemorgen bloggers!

{Voor degene die Pocket Letters nog niet hebben ontdekt. 
Waarschuwing!!! Begin er niet aan, zwaar verslavend...}

Voor deze Pocket Letter heb ik het stansblok La Provence gebruikt.
Aangevuld met wat basispapier uit de My Botanic Garden serie.


Je gebruikt een plastic insteekhoes (A4) met 9 vakjes. O.a. te koop bij Intertoys & Bart Smit.
Ik heb hier een soort van kaart van gemaakt. Je kan ook de vakjes vullen met kleine kadootjes, teksten, etc.
De bedoeling is dat je de "Letter" (brief ) naar iemand opstuurt. Een soort van penvriendin. Dus je kan er ook iets over jezelf inzetten/bijdoen. Een leuke quote of iets wat te maken heeft met een hobby, passie.


Je kan de Pocket Letter zo opvouwen en versturen in een langwerpige envelop. Ik heb er nog een soort hoesje omheen gemaakt.

Chipboardfiguurtjes die ik gebruikt heb zijn van Rive-Creatief.

Ook heb ik nog 2 bloemetjes gestempeld op dessinpapier uit de My Botanic Garden serie, de bloemetjes komen uit de set STAMPCH99

Mijn dochter Ruby van 14 is ook met mij aan de knutsel gegaan en heeft deze Pocket Letter gemaakt! 

Ook zij heeft Studio Light materiaal gebruikt o.a. scrapppapier uit de Janneke Brinkman en de Creative with Chalk lijn.
De veertjes, wigman enzo heeft ze uit de nieuwste Mijn Hobbykaart #63 (kaart 20 op blz. 81) geknipt.
Ze heeft verder nog wat knoopjes, sticker on a roll (Action), tag, paperpclips (Hema), stukje plastic kant en plaksteentjes erop verwerkt.


Ik ben erg benieuwd wat jullie van onze creaties vinden?

Aangezien Pocket Letters best in korte tijd zeer populair is geworden en de producten van Studio Light hiervoor erg leuk te gebruiken zijn hebben we (Diny, Marianne & Ik) met goedkeuring van Sander een Facebook-groep aangemaakt. Studio Light Pocket Letter Maatjes. 

Ik zou zeggen kom eens een kijkje nemen en doe gezellig mee!






4 reacties:

  1. Ziet er mooi uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi en tof uit!
    Je dochter heeft dat ook mooi gedaan, leuk als jullie samen aan de slag kunnen!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Katja, ik heb mij bij je blog gemeld hoor! Kom je mij ook volgen? LOL!
    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.bloGspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauwie!!!! Dit ziet er wel super leuk uit zeg.
    Volgens mij heb ik weer iets gevonden waar ik me toch wel iets meer in wil gaan verdiepen. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen