zaterdag 1 augustus 2015

Waves

 Deze stoere surf babe heeft Christine Young speciaal gemaakt voor het clubje van Tiets.

Ik als DT-lid van The Paper Nest Dolls kon het niet laten om er ook mee aan de slag te gaan.

Gebruikte Studio Light materialen zijn:
UNISC12
BASISSB192
EASYSB475
UNITC08
SCRAPSB01
BASISSB195


Ik heb een aantal stansjes gebruikt om wat 'zeewier' te creeëren. Dat zijn Floral Vine & Leafy Branch van Memory Box en een stansje van Magnolia.
Ook heb ik de vintage border van Noor!Design gebruikt.

Chipboard zeester, kwal en GEFELICITEERD zijn van Rive-Creatief!


Ook op dit kaartje de randjes weer bewerkt met distress inkt Walnut Stain en mijn Janome Sew Mini Deluxe naaimachine.

Stempel is ingekleurd met mijn Copic Markers.


4 reacties:

  1. Zomers leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt een kei leuk kaartje van gemaakt.
    Lekker zomers :o)

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zomerse kaart Katja!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik vind het een super kaartje, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen