woensdag 16 september 2015

Winter Memories

Hallo allemaal!

Vandaag laat ik jullie dit winterse kaartje zien!
Afdrukje is een digistamp van Mo Manning en heet Maisie Caroling.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light, Winter Memories.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers, het randje rond het afdrukje is gestempeld met Bits & Pieces stamp no.3 van Crealies met Distress Inkt Walnut Stain. Ook heb ik hier alle andere randjes mee beinkt.

Studio Light produkten die ik gebruikt heb zijn:


De kerstballen en 2016 zijn chipboard figuurtjes van Rive-Creatief en heb ik bewerkt met M-Boss embossingpoeder Vintage Ivory.

Ik heb aan stansjes gebruikt:
6002/2056 Noor! Design Kerstbomen
6002/0479 Noor!Design Borders
1201/0055 Joy! Crafts Lin & Lene 

De vorm van deze kaart heb ik gemaakt met de Dutch Shape Art mal Teardrop van Dutch Doobadoo.
Verder heb ik nog een label en wit cardstock van Joy!Crafts gebruikt. Een lintje, kantje, parelkoord en hobbytouw.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn winterse kaart vinden?






3 reacties:

  1. Kijk dan toch wat een leukerd. Super gaaf gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did a beautiful coloring job on the image and all those detailed die cuts really dress your card up prettily. The round corners look amazing. Thanks so much for joining our challenge at Mo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this is stunning and I love the shape of the card and layout too.
    thank you so much for playing along with us over on the DP2 challenge blog
    hugs Lou xx

    BeantwoordenVerwijderen