vrijdag 22 januari 2016

Geboren: Bo

Een collega van mijn man is pas vader geworden van dochter, Bo.
Ja dan mag een zelfgemaakte kaart natuurlijk niet ontbreken als je op kraamvisite gaat.


Op deze kaart weer de naam van de baby, dat maakt de kaart extra persoonlijk.
Papier wat ik gebruikt heb is een Paper Bloc van Noor!Design, Spring (6011/0401), het plaatje is van Syta van Gelderen


De vorm van de kaart is de Shape Art Mal, Schild, van Dutch Doobadoo.
Chipboard kroontje en speentje zijn van Rive-Creatief.

Verder heb ik nog aan stansjes gebruikt:
Bloemen, Pretty Poinsettia (Lala Land Crafts)
Vlaggetjes, Fishtail Banner (Die-namics)
Letters, By the Letters (Die-namics)
Geboren, Tiny Baby Words (6002/0449, Joy!Crafts)
Rand Lieveheersbeestjes (6002/0370, Noor!Design)

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn babykaartje?



1 reacties:

  1. hoi katja
    wat een geweldige kaart zo lief van kleur en prachtig ingedeeld
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen