donderdag 14 juli 2016

Je wordt mama

Hallo allemaal,
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt voor iemand die zwanger is. Ik heb alle randjes van het papier bewerkt met bruine Paper Soft Color
De bloemen heb ik gemaakt van dessinpapier en de mooie stansjes van Creative Expressions.

De vorm van de kaart heb ik gemaakt dmv een shape art mal van Dutch Doobadoo. Alle dessinpapiertjes heb ik een stiksteekje gegeven met mijn mini naaimachine. Zoals je ziet heb ik ook de bloemen en takjes bewerkt met wat bruine Paper Soft Color van Viva Decor.
  


 De basis van de kaart is kraft cardstock en gebruikt dessinpapier is van Marianne Design, Eline's Babies PinkPlaatje is van Studio Light. De tekst die ik gebruikt heb komt uit een set van Joy!Crafts Clearstamps Buttons en deze heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa.

Wat vinden jullie ervan?




0 reacties:

Een reactie posten