donderdag 29 september 2016

Cardbooks van Studio Light

Studio Light maakt het nu wel erg makkelijk om mooie kaarten te maken.
Ze hebben naast de vele 3D-stansblokken en de Mix & Match nu ook Cardbooks in 6 verschillende thema's.


Ik ben alvast met 3 van de 6 blokken aan de slag gegaan.

MILESTONES



CLASSIC HOLLYWOOD


BABY


De basis bij alledrie is bruin- of kraftcardstock met daarop wit cardstock. Zoals je ziet heb ik alleen maar wat kleine accentjes toegevoegd. Chipboardfiguurtjes, kantje, ribbelkarton, stans....
Alle uitgedrukte figuurtjes heb ik voorzien van wat bruine distress inkt.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartjes vinden?
Met elke Cardbook kan je 6 verschillende kaartjes maken. 

De andere 3 zal ik binnenkort ook een voorbeeld mee maken en laten zien op mijn blog en Facebook.








0 reacties:

Een reactie posten