maandag 9 januari 2017

Enjoy Your New Home

Hallo blogvolgers,

Ik mocht de afgelopen tijd heerlijk aan de slag met de nieuwe lijn van Studio Light, Home & Happiness. Deze heb ik gecombineerd met wat Joy! producten.


Papier wat ik gebruikt heb als basis is kraft cardstock en daarop wit cardstock.

Gebruikte Studio Light materialen:
STENCILSL26
STENCILHH21


De bloemen heb ik gemaakt van dessinpapier en het raster en de mooie bloemenswirl heb ik uit wit cardstock gestanst.
Door de 'knoopjes' uit het uitdrukvel heb ik een wit touwtje geregen en daarna met 3D lack bewerkt. Deze 3D lack van Viva Decor heb ik ook gebruikt op de 'verf' op het plaatje en het hart van de bloem rechtsonderin. 


Op de rozenrand heb ik nog plakpareltjes geplakt en door de tags nog een kantje, vastgebonden met hetzelfde witte touwtje als door de knoopjes. 
Alle randjes van het papier heb ik gestikt met mijn mini naaimachine en weer bewerkt met wat bruine Paper Soft-Color.



2 reacties:

  1. Lekker vrolijk kaartje. De grote roze bloemen vind ik zó mooi.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie lijn,
    prachtige kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen