zondag 3 december 2017

Celebrate your day

Hallo allemaal,

Voor deze kaart heb ik het nieuwe stencil/stans STENCILWW51 gebruikt.
Het zijn kaartvormen die door de stansmachine kunnen, scheelt een hoop knipwerk.
Ik heb voor deze kaart de grootste niet gebruikt omdat deze meer voor kerstkaarten is. Maar zoals je ziet kan je de 2 kleinere prima voor niet-kerstkaarten gebruiken.


Ik ben zelf erg blij met deze kaartvormen en hoop dan ook dat er nog veel mogen volgen....

Deze kaart is voor een 25-jarig bruidspaar.
Ik heb ook 2 verschillende stansjes uit de basic-serie van Studio Light gebruikt.
De naam zegt het al, ze zijn voor allerlei kaarten te gebruiken. Mijn favoriet zijn het setje met de tickets, label/tag & postzegel (STENCILSL26).
Op de tickets heb ik 25 JAAR gestempeld, deze letterstempels komen uit de STAMPSL159, ook uit de basic-serie.


Gebruikt papier en plaatje zijn uit de Summer Feelings lijn van Studio Light.
De mooie swirl en ornament zijn uit STENCILSL40 en heb ik net als de kaartvorm en de tag uit kraft cardstock gestanst.


Als allerlaatste heb ik de hartjes nog bewerkt met 3D-lack, de randjes van de kaart met witte gesso en toen dat droog was nog met de glitterpen bewerkt. Dit kan je zien op de laatste foto! (eventueel even klikken voor grotere weergave)

Gebruikte Studio Light materialen:
STENCILWW51
STAMPSL159
STENCILSL26
STENCILSL40
EASYSF565
EASYSF569
EASYSF571
BASISSF238
BASISSF239

Ik wens jullie nog een fijne dag verder!








2 reacties:

  1. Heel leuk kaartje voor een zilveren huwelijksjubileum Katja, heeeel mooi ook deze kleurencombinatie..

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey... Wat leuk om weer eens een kaartje van je te zien.
    En het is ook nog eens een waanzinnig leuk kaartje, met een lekker frisse kleurencombi, en mooie details.
    Heel leuk hoe je de tickets hebt gemaakt met de tekst erop.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen