zondag 20 mei 2018

Welcome Little One

Goedemorgen allemaal,

Toen ik het mooie pastelkleurige papier van de Prima Ballerina-paperbloc zag dacht ik meteen die ga ik gebruiken voor een geboorte/baby-kaartje.


Ik heb alle papiertjes bewerkt met de distress-tool.
De bloemen zijn ook uit dessinpapier en bewerkt met de stempels en witte embossingpoeder.


Net als de tekst en het chipboard wat ik onder het plaatje heb verwerkt.



Onder de bloemen en het plaatje zit ook nog een stukje zachtroze tule verwerkt.
De randstans heb ik uit wit cardstock gestanst, in tweeën geknipt en rond het plaatje geplakt.



Als laatste heb ik nog een paar enameldots in parelmoer/glitter toegevoegd.

Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn kaartje vinden?!


1 reacties:

  1. Heeeeeel lief dit babykaartje Katja...met super leuke details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen