zondag 22 juli 2018

MDF drieluik Vintage Soul

Goedemorgen lieve blogvolgers,

Ik heb voor jullie vandaag een keer geen kaartje maar een MDF drieluik gemaakt met het mooie dessinpapier Vintage Soul van Noor! Design. 


Ik heb alle papiertjes dit keer niet met inkt maar met een beetje witte gesso bewerkt. 
Onder het afdrukje heb ik uit wit cardstock het ovaal gestanst en daarop een stukje ovaal met de roze rozen. Onderaan wat rolroosjes van het donkerroze en witte dessinpapier.


Het afdrukje wat ik gebruikt heb is een digistamp van Mo Manning (Mo's Digital Pencil) en het MDF drieluik is volgens mij van Pronty of Dutch Doobadoo, dat weet ik eigenlijk niet zeker.


Het hartje onderaan komt uit het setje Little Happiness Labels, deze heb ik wat verhoogd opgeplakt.
Het plaatje heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers. 




Op het rechterluik heb ik nog een pocket gemaakt waar ik 2 labels in heb gestopt. Bovenin heb ik nog het cijfer 6 gebruikt en verhoogd opgeplakt. Deze komt uit de One of a Kind set Numbers. 


Het MDF drieluik heb ik met roze lint aan elkaar geknoopt en daar ook nog een vierkant labeltje aan geknoopt met een stukje tule, er zit ook een stukje tule onder het plaatje.

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag!








0 reacties:

Een reactie posten