zondag 9 december 2018

Monkey Around

Hallo allemaal,

Voor de derde verjaardag van mijn neefje Melle heb ik deze kaart gemaakt.


Het stoere maar ook schattige papier en de bijpassende labels en plaatjes van de At the Zoo lijn van Noor!Design vond ik uitermate geschikt voor een kaart voor deze kleine 'aap'!

Ik heb de mooie Birthday-border uit wit cardstock gestanst en alle randjes van alle papiertjes met bruine inkt bewerkt. Ook heb ik de gematte designpapiertjes allemaal een stiksteekje gegeven met mijn naaimachine.


De kaartvorm en het cijfer 3 zijn allebei van Dutch Doobadoo.



De bannertjes aan de rechterkant van de kaart heb ik uit het blauwe panterpapier gestanst. Deze komen uit bovenstaande set Labels & Tags.

Ik ben erg benieuwd wat hij van zijn 'apen'-kaartje zal vinden?!


0 reacties:

Een reactie posten