maandag 12 juni 2017

LOVE

Hallo allemaal,

Ik heb voor de verandering eens een liefdes-kaartje gemaakt.

Het afdrukje is van Penny Black en heet 'A Rose'. Deze heb ik met versamark gestempeld op kraft cardstock en met wit embossingpoeder bewerkt.


De basis van deze kaart is een cardshape van Dutch Doobadoo en kraft cardstock.
Designpapier is van Pinkfresh, Live More.

De mooie doilie is een nieuwe stans van Studio Light uit de lijn Summer Feelings.
Het hart en de swirl zijn ook van Studio Light net als de 2 labeltjes en de tekst LOVE is van Creative Expressions.


Randjes van alle papiertjes heb ik bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown en een daubertje (vingersponsje) en rondom de kaart met mijn vinger wat gesso aangebracht en daarna wat glitter met een glitterpen van Viva Decor, Hologramm.

Ik heb ook nog uit de serie Live More van Pinkfresh chipboard- en puffstickers gebruikt.

Boodschappenlijstje Kippers:







1 reacties:

  1. Mooi kaartje met prachtige stansen vooral de doile vind ik mooi.
    Ps. heb ik de trekking van je bloemenstans gemist?

    BeantwoordenVerwijderen