maandag 26 juni 2017

Project Life met Pinkfresh

Hallo allemaal,

10 mei 2017 ben ik met mijn dochters naar een concert van Bruno Mars geweest in Amsterdam.
Ik vond het wel leuk om daar wat mee te doen in Project Life.


In plaats van kant en klare PL-kaartjes te gebruiken heb ik foto's uitgesneden met de stansjes uit de de set Basis Scr@p van Noor!Design. Zo passen alle kaartjes precies in de vakjes.


Ik heb voor het eerste kaartje een cardstockvel van Papicolor gebruikt en daar het kaartje uit de Scr@p lijn uitgestanst, Deze set bevat 1 stans met DAY en daarbij alle dagen in het engels apart als stansje. Ik heb 'Wednes' uitgestanst uit zwart Cardstock.


Het papier wat ik gebruikt heb is uit de Live More serie van Pinkfresh.
Daarop heb ik met zwart wat swirls en strepen gestempeld uit een set van Viva Decor, Grunge Backgrounds.


Ook heb ik bijpassende Puff- en Chipboardstickers gebruikt uit die zelfde serie en ook de paperclip en de letters zijn uit dezelfde lijn.


Links onderaan heb ik ook nog de maand vermeld. Deze komt uit de set met alle maanden van Noor!Design.

Boodschappenlijstje Kippers:


1 reacties:

  1. Ohw... Wat gezellig om samen met je meiden naar het concert te gaan.
    Deze bijzondere dag heb je heel stoer vastgelegd in deze gave P.L. pagina.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen