vrijdag 21 juli 2017

Time to Love

 Hallo allemaal,

2 van mijn allerliefste vriendjes zijn getrouwd en ik wilde voor hun geen standaard kaart maken.
Heb daarom een MDF drieluik gebruikt en daar een 'kaart'van gemaakt.


Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de Summer Feelings lijn van Studio Light net als de plaatjes en de stansjes.


De namen heb ik gestempeld met letters uit de clearstamps set uit de basic-lijn.
Deze zijn echt op elke kaart te gebruiken en dus echt aan aanrader om aan te schaffen.

Ook heb ik een tekst gebruikt uit een vellum-vel uit dezelfde, Summer Feelings, lijn.


Alle randjes heb ik bewerkt met bruine inkt en rondom het mdf met witte gesso.


Ben benieuwd wat jullie van mijn drie-luik vinden?

Gebruikte Studio Light materialen:
SCRAPSF03
PPSF54
BASISSF236
BASISSF237
EASYSF566
EASYSF570
EASYSF571
EASYSF574
EASYSF575
EASYSF576
VELLUMSF05
STENCILSF49
STENCILSF50
STAMPSL159

Groetjes van mij!


5 reacties:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en ik denk ik vraag het hier nog maar een keer. Zou je willen reageren op de vragen van mensen wie je candy heeft gewonnen? Zou wel zo sportief zijn om daarom te reageren.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry dames! Ik heb wat andere dingen aan mijn hoofd gehad die belangrijker waren dan de Candy. Ik ga straks even kijken hoe en wat.

    BeantwoordenVerwijderen