maandag 24 juli 2017

Vintage Cottage Kaartje

Hallo allemaal,

Je kent het vast wel. Je gaat op vakantie en wil toch wel iets te knutselen meenemen maar wat?
Dan zijn de stansblokken van Studio Light wel een uitkomst.


Ik heb het STANSBLOKSL49, Vintage Cottage gebruikt.
Het kaartje is een klein kraft kaartje van Joy!Crafts.

Ik heb kleine stansjes gebruikt die je handig kan uitstansen met de mini Trouvaille van Joy!Crafts. Dit kleine stansmachientje is ideaal om mee te nemen op reis.


Verder heb ik nog gebruikt een bloemenstans van Creative Expressions, een randstans van Noor!Design, wit en kraft cardstock, een stukje ribkarton, visnetstans van Marianne Design, labeltje van Noor!/Joy!Crafts


De randjes heb ik bewerkt met bruine inkt en daarna ingesmeerd met Crackle Paint van DecoArt. Als je dit goedje op laat drogen 'breekt' het en krijg je dus een crackle effect.

 


Klik op de foto om het effect van de Crackle Paint beter te kunnen zien....

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?

Boodschappenlijstje Kippers!




0 reacties:

Een reactie posten