donderdag 13 december 2018

Bloghop Januari Release Noor!Design

Welkom bij de bloghop van de Noor!-meisjes met de nieuwe spulletjes van Januari.


Ik ben voor deze hop aan de slag gegaan met papierset Secret Garden met de bijpassende knip en labelvellen.


Ik heb van 2 vierkante kraftenveloppen en 2 dubbele kaartjes dit albumpje gemaakt met foto's van tripje Amsterdam (lees: Madam Tussauds) met mijn oudste dochter.


Tabjes aan de foto's en kaartjes komen uit de stansset met labels en tags.


De bloem is de nieuwe stans Dahlia!


Alle foto's heb ik in zwart wit afgedrukt, zo past alles mooi bij elkaar.


Alle tekstjes komen uit de set labelvellen die passen bij de papierset.





We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 13 december t/m 15 december langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!





Op de voorkant van mijn boekje heb ik de mooie blauwe stans gebruikt, mooie bloemen uit gestippeld dessinpapier. De blaadjes komen uit de set van de Dahlia.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn albumpje vinden?


Maar nu eerst doorhoppen naar Judith en alle andere Noor-meisjes die allemaal wat moois hebben gemaakt met de nieuwe spulletjes.








15 reacties:

  1. superleuk boekje! papier en foto's matchen heel goeed op deze manier ..... en de teksten erbij maken 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit super leuk gemaakt! Leuk idee van die kraft enveloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk. Voor de eerste keer hop ik mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloempjes voorop zijn echt super mooi! Daar moet ik me toch eens aan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig album Katja, toppie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk albumpje en wat een prachtig papier <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat super leuk gedaan😍😍. Gaaf idee van de enveloppen en kaarten. De secret garden serie is zo mooi net als de stans van de Dahlia. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee om zo'n fotoboek te maken. Ik hop voor het eerst dus gauw naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super gaaf gemaakt. Wat zal dat een werk zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen