zondag 23 december 2018

Verhuiskaart HOME

Hallo blogvolgers,

Zijn jullie, net als ik, ook zo weg van het Pink Petals papier met bijpassende knipvellen?
Ik vind de kleurcombi echt supergaaf.


Heb er deze keer een verhuiskaartje mee gemaakt. Met de gave banners met letters heb ik het woord HOME gemaakt en deze in wit cardstock uitgestanst. Daaronder designpapier.

De bloemen en takjes zijn van verschillende sets te combineren. Dat geeft het een wat speels effect.
Ook heb ik er nog een 'memoblaadje' tussen gestoken.


Ook de bloem heb ik uit designpapier en wit cardstock gestanst en als hartje een brad erdoor gestoken.
De mooie border heb ik ook spierwit gelaten, dat steekt mooi af met het kraft en het papier.


\
Ik heb alle stukjes designpapier een stiksteekje gegeven met mijn naaimachine.
De tekst Good Times uit het knipvel past er prima bij.


Ik heb de kaart afgemaakt met een sleutel en parelhartjes.
Vind zelf de kaart erg gaaf geworden. En jullie???

Ik wens jullie nog een fijne dag toe.



0 reacties:

Een reactie posten