vrijdag 4 december 2009

Nieuwe hobby!!!

Na mijn fimosieraden-verslaving heb ik er weer een andere verslaving bij. Het maken van kaarten is na het knutselweekend weer nieuw leven ingeblazen. Hier komt weer veel nieuw materiaal bij kijken. Veel teveel is er te koop, zeker als je een bepaald doel voor ogen hebt.

Ik heb de afgelopen tijd wel een en ander aangeschaft.Bij Het Allergaartje (hobbywinkeltje bij ons op het dorp) wat kaarten en (dessin)papier, via internet een crop a dile gescoord voor weinig.

Bij een site in Canada (Kraftin' Kimmie Stamps) heb ik 3 stempels besteld, Francesca, Charlotte en Kimmie's Everyday Sentiments.

Bij een site in de USA (All Thats Scraps) heb ik een druppelvormig stempelkussentje van Memento in zandkleur (heb al de tuxado black), The Greetingfarm stempel van Annika, Partyanimals van Whiff of Joy (het schaap en de geit), en Tack 'n Peel (om unmounted stamps te kunnen stempelen)

Verder heb ik de afgelopen tijd een aantal Copic markers aangeschaft om mijn stempelafdrukjes in te kleuren. Ook erg verslavend. Er zijn meer dan 140 kleuren. Ik heb er al 35...;)

Ik mis voornamelijk nog spulletjes om mijn kaartjes aan te kleden. Lintjes, bloemetjes, brads etc. Zal binnenkort eens bij Action en Xenos gaan neuzen. Misschien kan ik daar nog wat leuke betaalbare sp(r)ulletjes weghalen. Ook heb ik een hoop hele gave ponsen (punches) gezien. Die zijn jammerlijk best prijzig dus dat word nog even sparen...

Ik hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe/oude hobby.
Groetjes,
Katja

0 reacties:

Een reactie posten