zondag 13 januari 2019

Falling Leaves

Vandaag voor jullie dit kaartje met het mooie papier Falling Leaves.
Ik heb alle randjes beinkt met bruine inkt en ze een stiksteekje gegeven.

 Het plaatje is een digistamp van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met mijn Copic Markers.



De bloemen heb ik gemaakt met de bloemenstansjes van designpapier.


De rand uit wit cardstock en ook beinkt met bruine inkt.



Achter de bloemen zitten nog 2 tickets uit de set This is Kit.
Een superleuke set voor op kaartjes maar ook geweldig voor scrappagina's.



Hoe vinden jullie mijn kaartje?

Heel veel groetjes,




4 reacties:

  1. wat een mooie creatie in mooie herfst kleuren. past echt bij het weer van vandaag

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

      Verwijderen
  2. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

    BeantwoordenVerwijderen