zondag 17 februari 2019

A Best Friend

Hallo blogvolgers,

Ik heb dit kaartje met het schattige Endless Love papier van Noor!Design gemaakt voor 1 van mijn beste vriendinnen.


De kleine tickets komen uit the This is Kit van Noor!Design en deze heb ik uit het rode designpapier gestanst met de witte hartjes.


De rand is de nieuwste van Noor, deze heeft ook een bijpassend hart.

Bloemen heb ik, zoals ik wel vaker doe gecombineerd, deze keer de blaadjes uit een andere set gebruikt.



Het stempelafdrukje en tekst heb ik gestempeld en bewerkt met gouden embossingpoeder wat een heel bijzonder effect geeft.


Onder de bloem nog de filmstrip gebruikt, deze heb ik gestanst uit wit cardstock.




Hoop dat ik jullie heb geinspireerd met mijn BFF-kaartje.
Fijne dag nog allemaal.





2 reacties:

  1. Echtscheiding en echtelijke doorbraak om uw huwelijk / relatie te redden van breakup en echtscheiding? u contact opnemen met Dr. Adeleke Via E-mail aoba5019@gmail.com Of bel hem direct of WhatsApp Op +27740386124. Hij heeft me geholpen en ik weet zeker dat hij je kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

    BeantwoordenVerwijderen