zondag 12 mei 2019

New Home

Hallo blogvolgers,

Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb voor mijn nieuwe buufjes.
Ik heb het papier gebruikt van de nieuwe papierset "Lovely Aquarels".


De basis is een shape art mal van Dutch Doobadoo uit kraft cardstock, daarop gemat, wit cardstock.
De kleurtjes uit de set zijn heerlijk vrolijk.
De mooie randstans is van Noor!Design deze heb ik 1x uit wit en 1x uit kraft gestanst.
De fotostrip, varens en vlinders uit wit cardstock.



De bloemetjes zijn ook van Noor!Design en deze heb ik uit get gestippelde roze papier gestanst, de kern uit kraft en een leuke brad erdoorheen gestoken.





Ik heb ook nog 2 memoblaadjes uitgestanst en deze achter het plaatje gestoken.
Van alle gebruikte papiertjes heb ik de randjes bewerkt met bruine inkt.



Als laatste heb ik nog een beetje gesso op de randjes van de kaart gesmeerd

Ik vind het zelf een heel gezellig kaartje geworden. De buurtjes waren er blij mee!
Ik wens iedereen een gezellige dag toe en alle moeders een fijne moederdag!





zondag 5 mei 2019

Mini albumpje van kraft envelopjes

Hallo allemaal,

Ik ben gek van albumpjes maken, deze heb ik gemaakt om een paar dierentuin foto's in te doen.
De basis is gemaakt van 2 kraftenvelopjes van 12x12 en 2 dubbele kraftkaartjes van 11x11 cm.


Ik heb gebruik gemaakt van de papierset "At the Zoo" met bijpassende labelvellen.
Superhandig als je een albumpje of kaart wil maken aangezien en bijpassende plaatjes, tekstjes, labels, tags etc in deze set zitten.
Op de voorkant heb ik een plaatje gebruikt van een olifant en daarbij de mooie sierlijke ronde blauwe stans van Noor!Design gebruikt. 


Ook heb ik een banner uit de set gebruikt, deze heb ik uitgestanst met 1 van de stansjes uit de geweldige set Labels & Tags.



Aan de binnenkant van het boekje heb ik het tot nu toe neutraal gehouden omdat ik er binnenkort pas foto's in ga doen. Wel heb ik nog extra ruimte voor foto's gecreƫerd door een mapje en flapje toe te voegen.


Alles eerst gemat met wit cardstock en daarna het dessinpapier erop.


Verder heb ik het boekje met mooi lint afgewerkt zodat je hem leuk kan dichtbinden als een echt albumpje. Ook heb ik metalen hoekjes gebruikt zodat het mooier blijft.

Ik ga deze vullen met foto's van mijn neefje en nichtje met opa en oma in de dierentuin.

Heel veel liefs en....



zondag 28 april 2019

Het geluk fladdert in het rond. Grijp het!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met het nieuwe papier "Bride & Groom" van Noor!Design.

Het bijpassende plaatje is van Bella Lulu. (exclusief verkrijgbaar bij Noor & Zo)


Ik heb de nieuwe vlinderborder en losse vlinderstansjes gebruikt.
De losse passen perfect op de border dus heb ze uit een contrasterende kleur uitgestanst en op de witte border geplakt.


Onder het plaatje zit het nieuwe vierkant, uitegstanst uit wit cardstock, bloemetjes uit het roze dessinpapier en de takjes (eucalyptus) uit groen cardstock.





Het hart vd bloemen en de duif en takje heb ik ook uit spierwit cardstock gestanst.


De kaartvorm is van Dutch Doobadoo.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn, voor mijn doen rustige, kaartje vinden?
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe!




zondag 14 april 2019

Babykaart Boy met Label

 Hallo blogvolgers,

Vandaag weer een babykaartje voor een pasgeboren jongetje.
Ik ben gek op babykaartjes maken. Met het mooie vintage babyboy papier met bijpassende labelvellen is dat een fluitje van een cent. 



De kaartvorm is een mal van Dutch Doobadoo, basis van kraft cardstock.




De bloemetjes heb ik uitgestanst uit het dessinpapier.


Ook heb ik uit onderstaande This is Kit de label en tickets gestanst.
Vlindertjes ook uit kraft cardstock.


Ik hoop dat ik jullie weer heb geinspireerd met mijn babykaartje.
Wens jullie nog een fijne dag verder.




dinsdag 9 april 2019

Sydney 21 jaar!!!

Goedemorgen allemaal,

En dan ineens is je oudste dochter 21.
21 jaar geleden dat zij mij voor de eerste keer moeder maakte en wat ben ik nog steeds elke dag vreselijk trots op haar.

Ik heb daarom ook voor haar dit jaar weer een kaart gemaakt.


Ik heb dit keer allerlei stansjes gebruikt, bloemen van Noor!Design, net als het papier.


Afdrukje is van Stamping Bella gestempeld met versamark en bewerkt met witte embossingpoeder op kraft cardstock.


De takjes zijn van Creative Expressions, tagjes, cirkels en balonnen weet ik het merk niet van.

Kaartvorm zijn stansjes van de Action.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden??
Fijne dag allemaal.



zondag 7 april 2019

Vintage Loaded Envelope

Goedemiddag allemaal,

Ik heb van een papieren zak deze vintage loaded envelop gemaakt.

Ik heb het papier 'Love Story' gebruikt en in de mapjes verschillende kaartjes gestoken en een envelope.


Alle randjes heb ik beinkt met bruine inkt en een stiksteekje gegeven met mijn naaimachine.
Dit geeft een mooi vintage effect.



De mooie kanten cirkel en rand heb ik uit wit cardstock gestanst en ook beinkt met bruine inkt.






Ik heb ook voor 2 labels gemaakt en daar het scrapstencil voor de bovenkant gebruikt, super handig.


De stempels die ik heb gebruikt heb ik gestempeld met versamark en witte embossingpoeder op kraft cardstock. Zo past alles perfect bij elkaar.



Een kantje en touwtje aan de labels past perfect bij het kraft en de vintage uitstraling van deze loaded envelope en kaartjes.


Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd en ben benieuwd of jullie ook aan de slag gaan met zo'n vintage loaded envelope.

Ik wens jullie een hele fijne dag!