zondag 3 mei 2015

Beach

Een hele goede morgen voor al mijn blogvolgers!!!
 
Vandaag dit kaartje om te showen op mijn blog.
 
Papier is van Studio Light SCRAPSL02 en ik heb de vorm van deze kaart gemaakt met de Shape Art Mal 470.713.103 van Dutch Doobadoo.
 
 
Stansjes die ik gebruikt heb zijn:
Slippertjes (Noor!Design)
Blad 6002/0332 (Noor!Design)
Letters - By The Letters (MFT Die-Namics)
Takjes en Golven (Memorybox)
Vintage Border (Noor!Dsign)
 
 
Plaatje is van Syta van Gelderen (140603) en past qua kleur perfect bij het mooie dessinpapier van Studio Light.
Vormpjes van de schelpjes heb ik gemaakt met malletjes en lichtgewicht klei.
 
Randjes zijn beinkt met distress inkt Walnut Stain.
 
Ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn kaart vinden!!!!


1 reacties:

  1. fantastisch hoe de kleuren van het schelpenplaatje terug komen in de rest van je crea! reuzemooi!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen