vrijdag 22 mei 2015

Keep Calm

Goedemorgen bloggers!!!

Vandaag een kaartje wat ik gemaakt heb voor mijn man die 7 mei 40 is geworden.
Het nieuwe papier van Studio Light, Creative with Chalk is super om ook mannenkaartjes mee te maken.


Ik heb er een labelkaartje van gemaakt!


De basis is gemaakt van zwart Cardstock.

Materiaal van Studio Light wat ik heb gebruikt:



De chipboard sterretjes en snor zijn van Rive-Creatief.


Verder nog een stuk visgraat-lint, stukje touw en mijn naaimachine gebruikt voor de randjes.
Cijfers 40 zijn van DCWV.
Randjes van het dessinpapier zijn allemaal geinkt met Distress Inkt Walnut Stain.


4 reacties:

  1. een grappig en leuk kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje heb jij voor je ventje gemaakt Katja ... leuk model en prachtige papierkeuze.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch toffe kaart! Mooie materialen, leuk modelletje!
    groetjes,Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje!!! En dat modelletje blijft leuk he? Gebruik het ook nog altijd ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen