zondag 10 mei 2015

Paperpad Shabby Chic & Magnolia

Goedemorgen Studio Light fans!!!


Vandaag show ik jullie een kaartje gemaakt met papier uit de nieuwe paper pads van Studio Light.
Het afdrukje is een stempel van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos.




Ik heb voor dit kaartje als basis kraft cardstock gebruikt, daarop UNISC12.
Dessinpapier wat ik gebruikt heb is uit het blokje PPSC21. Dus univel en paperpad zijn allebei uit de Shabby Chic lijn.




Het sierlijke kader, de polaroid frames en het lint gespje van chipboard zijn van Rive-Creatief!




Stansjes die ik heb gebruikt zijn 6002/0260 rand van Noor!Design en de bloemen zijn van Lala Land Crafts, Pretty Poinsettia.

Verder heb ik nog wat kant en parelkoord gebruikt wat ik op de beurs heb gekocht. De randjes zijn weer beinkt met Distress Inkt Walnut Stain en heb ik ook weer bewerkt met mijn naaimachine. Als laatste nog een paar plakparels gebruikt.




4 reacties:

  1. wat leuk en lief, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie materialen heb je gebruikt voor je kaartje, leuk met die kleine fotokadertjes onderaan! Héél mooi!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje. Het romantische papier past perfect bij dit Tilda stempeltje. Ook weer prachtig afgewerkt met de pareltjes en kantjes. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje !! U heeft hele leuke materialen gebruikt!
    Ik vind het heel knap en ben dan ook volger geworden.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen