maandag 22 februari 2016

Home is where the heart is

Hallo allemaal!

Hebben jullie ook alweer zo'n zin in de lente?
Ik wel hoor. Deze kaart vind ik echt al lekker een lente tintje hebben...

Het papier komt uit de nieuwe paperpad van Studio Light PPSL28 en het plaatje is uit de Love & Home lijn STAPLH1360

Ook heb ik de stempeltjes van Studio Light gebruikt.  STAMPLH124 voor de tekst en STAMPLH127 voor het doodlerandje.


Het chipboard hartje, vogelkooitje en vogeltjes zijn van Rive-Creatief.


Ook heb ik nog de Viewmaster stans en de bloemenrand van Noor!Design gebruikt. De vorm van de kaart is een nieuwe Shape Art mal van Dutch Doobadoo.

Alle randjes weer beinkt met bruine distress inkt. Door de bloem van Nellie Snellen (SD045) zit nog een brad. 

Ben benieuwd hoe jullie dit kaartje vinden?


2 reacties:

  1. een echte lente kaart. wat zijn de vogeltjes leuk! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke voorjaarskaart! De vogeltjes vind ik erg grappig :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen