vrijdag 12 februari 2016

Made with love

Hallo blogvolgers!!!

Vandaag mijn tweede kaartje als gastdesigner van Kippers.
Ik heb er een lente kaartje van gemaakt.


Plaatje is uit een Paper & Pictures blokje van Joy!Crafts, net als de viewmaster stans die ik uitgestanst heb uit ribkarton.
De bloemen zijn stansjes van Creative Expressions en daaronder zit nog één van de nieuwe CUT-IES stansjes van Kippers. Ook het hekje met vogelhuisjes en vogeltjes is uit diezelfde lente-serie.


De stempeltjes zijn van Studio Light en deze heb ik op metallic cardstock gestempeld met bruine inkt van Memento, Rich Cacao.

Gebruikte materialen:
Pretty Papers Bloc PK9080 MD

Paper & Pictures, Girly Girls 
Brads Joy!Crafts 6030/0004
Creative Expressions – Corn Flower
CUT-IES 20059/20060
Corrugated Cardboard Small A5 8089/0213 Joy!Crafts
View Master stans – Noor!Design 6002/0451
STAMPLH126
STAMPLH127
Wit Cardstock 15x30 8013/0022 Joy!Crafts
Metallic Cardstock 8013/0101
Memento Rich Cacao


Ik wens jullie nog een fijne dag.
Laat je een berichtje voor me achter?


2 reacties:

  1. Super zeg, leuk dat je gastdt bent xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap Katja.
    Je creatie is weer schitterend mooi :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen