vrijdag 19 februari 2016

Kaartjes uit stansblokken Studio Light

Hallo blogvriendjes!!!

Vandaag laat ik jullie 2 kaartjes zien die ik gemaakt heb dmv de gave nieuwe stansblokken van Studio Light. De bovenste komt uit het blok, Sweet Romance (STANSBLOKSR26) en de onderste uit het Vintage-blok (STANSBLOKVI24).

Ik heb op deze kaart als extraatje nog wat chipboard bloemetjes gebruikt. De basis is kraft cardstock wit van Joy!Crafts en alle randjes heb ik beinkt met Distress Inkt Walnut Stain. Ik heb de plaatjes verhoogd opgeplakt. Vind ik zelf een leuk effect geven. 

Op de hoekjes nog wat plakpareltjes geplakt. Meer heeft deze kaart niet nodig toch?



Op deze hartjeskaart heb ik als extra nog een papiertje gebruikt uit één van de nieuwe paperpads (PPSL25) voor op de basis van Kraft Cardstock, de vorm is een Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


De tekst "Be Mine" komt uit de stempelset Love & Home (STAMPLH126) de hartjes zijn CUT-IES van Kippers en deze heb ik uit kurk gestanst. Sterretjes en woordje "Love" zijn van Rive-Creatief.


Ook hier alle randjes weer beinkt met bruine distress inkt. Door de bloem zit nog een parelbrad.

Met de stansblokken van Studio Light heb je in No-time mooie kaartjes klaar, en ze zijn er in een heleboel verschillende lijnen! Voor ieder wat wils.

Ik wens jullie nog een fijne dag! 

0 reacties:

Een reactie posten