woensdag 15 februari 2017

3D Stansblok Vintage Flowers

 Voor mijn ouders deze kaart gemaakt voor hun trouwdag.

Ik heb hiervoor STANSBLOKSL43 gebruikt.
Je kan met deze stansblokken kaartjes maken als de voorbeelden die in het blok staan maar er ook je eigen draai aangeven.


Ik heb wit cardstock en een wat ouder vel scrappapier van Studio Light gebruikt als basis in combinatie met een shape art mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb een stukje kant toegevoegd en 3 chipboardfiguurtjes die ik wit gemaakt hebt en een glittertje heb gegeven. De rest van het papier en de plaatjes komt uit het blok.


De randjes van alle papiertjes heb ik een kleurtje gegeven met bruine inkt om het kaartje een wat vintage uitstraling te geven.

Gebruikte Studio Light materialen:

Een fijne dag en groetjes van mij!


2 reacties:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je voor je ouders gemaakt Katja.....mooi materiaal heb je gebruikt van Studio Light!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful vintage card. Great job!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen