maandag 6 februari 2017

Home & Happiness MDF boekje

Hallo allemaal,

Voor dit vrolijke boekje heb ik voornamelijk materiaal van Studio Light gebruikt, de Home & Happiness lijn. De basis is een MDF boekje van Pronty.


Alle randjes van het MDF heb ik eerst wit gemaakt met gesso.
Daarna heb ik alle bladzijdes beplakt met basis papier van Studio Light.


Je kan hier op de foto goed zien dat de randjes wit zijn. De randjes van het dessinpapier heb ik voordat ik ze op het MDF heb geplakt eerst bewerkt met wat bruine Paper Soft Color.


Op de voorkant heb ik een mooie nieuwe stans gebruikt van Mery's, de Hexagonal Gracefully en daarop een mooie bloem uit een easyvel van Studio Light. Ook heb ik nog een stukje kant en een kraft randje erop bevestigd.


Op de volgende 2 bladzijdes ook 2 plaatjes uit easyvellen, een tekst en een vogelhuisje en hierachter heb ik smal cardboard geplakt. Alles opgeplakt met foamtape.


De volgende 2 bladzijdes bevatten ook plaatjes uit easyvellen en mooi nieuwe stansjes van Joy!Crafts/Mery's en het hart en de ronde vorm met strik zijn van Studio Light uit de basic lijn.


Ook op de 2 laatste bladzijdes wat 'easy'plaatjes, en ook weer een nieuw stansje van Mery's gecombineerd met een oudere stans. Ook hier nog wat cardboard.

Ik heb het boekje bij elkaar gebonden met wat lint en versierd met kant en hobbytouw.

Ben benieuwd hoe jullie mijn boekje vinden.




5 reacties:

  1. Wow, this is a great project. Love all the details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Katja,
    Die is wel erg vrolijk en mooi! Ik hou ervan!
    xoxo
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n mooi project.
    Prachtig!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er echt fantastisch uit. Wat een plaatje.
    Hier zitten vast heel wat uurtjes werk in.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen