dinsdag 28 februari 2017

Boek kaart met puppy

Hallo Blogvolgers,

Dit kaartje is gemaakt met de boek-kaartvorm van Dutch Doobadoo.
Het gebruikte dessinpapier is van Studio Light en wel uit 1 van de mooie paperpads.
Het plaatje is een easy 3D en dat betekent dat je ze zelf niet hoeft te knippen maar zo uit kan drukken uit het vel.


De mooie ronde vlindermal heb ik uitgestanst uit kraft cardstock waar ik ook de basiskaart mee heb gemaakt.
Bovenin nog een strookje ribbelkarton om het een beetje een boek-effect te geven.
De tekst die ik gebruikt heb is ook uit de Home & Happiness serie en is gedrukt op vellum. Dit geeft een erg leuk effect.


Gebruikte Studio Light materialen:
STENCILHH22


Ik heb alle randjes bewerkt met bruine inkt en later nog een beetje witte gesso.
In de hoekjes heb ik nog plakparels geplakt.

Dit zijn de 2 paperpads die ik gebruikt heb!


Lieve creatieve groetjes van mij!!!!




3 reacties:

  1. This is so gorgeous. I really love your work.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat superschattig :) Heel mooi gemaakt, Katja!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief en prachtig gemaakt deze boekkaart Katja...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen