donderdag 23 februari 2017

Zeilkaart!

Voor mijn jarige zwager,die zelf een zeilboot heeft, heb ik deze zeil-kaart gemaakt.
Papier komt uit de papierset, Under the Sea van Noor!Design.
Plaatje is ook van Noor!Design.


Kaart vorm is gemaakt dmv een Shape Art mal van Dutch Doobadoo en kraft cardstock.


Dit keer heb ik geen stansjes gebruikt maar wat papieren embelishments zoals een stukje ribbelkarton (small, Joy!Crafts) een label en een banner aan een ring.
Het zeilbootje, stuurwiel en anker zijn van chipboard.


Verder heb ik nog een soort 'visnet' achter het papier geplakt en alle randjes van de papiertjes zijn weer bewerkt met bruine inkt.


Ik ben benieuwd hoe jullie mijn zeil-kaart vinden.
De ontvanger vond hem in ieder geval geweldig!

Fijne dag nog!!!





3 reacties:

  1. Wow, this is so adorable Katja. I just love nautical theme.
    Have a lovely day.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Katja. Dat zal je zwager zeker waarderen!

    Groetjes
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan kaartje en zeker voor iemand die een zeilboot heeft. Mooie spullen heb je gebruikt hoor, alles combineert super.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen